Instruktør

Maria Zeberg
26743774
Maria har været 3 år i GymHorsens, først som hjælpetræner/instruktør og nu som kordinator.
Maria er ( næsten ) altid at finde i GymHouse under træning.
Skriv gerne på messenger ved spørgsmål.

Trine Lüders

Trine har stor erfaring i arbejdet med børn og unge og elsker energien og glæden ved gymnastikken. Hun har naturligvis været på kursus i modtagning og springteknik. Trine har været træner i GymHorsens i flere år.

Træner

Daniel Holmen
Daniel Mølgaard Zeberg
Daniel Zeberg er dygtig spring-gymnast og power-tumbler.
Han har sprunget i 10 år. De sidste 5 år i GymHorsens og har de sidste 3 år været på talentholdet.
Daniel er en af de drivende kræfter i foreningen. Han er unge ansvarlig instruktør på 3.-6. kl. og på drengeholdet og gør det super godt. Daniel har styr på teknik og viser gerne et sejt spring eller to.
Emilie Finding Højen
Emilie har været gymnast i mange år og instruktør i GymHorsens i de sidste 4 år. Det er vi meget glade for. I år er hun træner på holdet 6-8 år om tirsdagen.
Julie Abild
Rasmus Vejsgaard Jensen
25544195
Signe Zeberg
Signe er selv dygtig gymnast på talentholdet og bruger derudover meget tid i foreningen.
Hun hjælper på andet år til, som mini-træner på før-skoleholdet og 0.-3. kl. om mandagen og på 6-8 år om tirsdagen.
Signe er god til de små og altid klar på trøst og med en hjælpende hånd.
Thea Leth

Hej.

Jeg hedder Thea, jeg er 20 år gammel. Jeg har været træner i GymHorsens i to år nu, men udover det har jeg selv gået til gymnastik siden jeg var 3 år. Jeg har et barnligt hjerte og elsker at være sammen med børn. Jeg glæder mig til at have jeres børn med til nogle fede springtimer.

Hjælpe-træner

Amalie Dahl
Astrid Finding Højen
Astrid er dygtig gymnast og elsker især rytme-delen. Hun hjælper for første år til på 6-8 års holdet om tirsdagen.
Vi er meget glade for at byde hende velkommen i GymHorsens som hjælpetræner. Ellers kommer Astrid fra en familie, som altid støtter og hjælper til ved Galla og andre tiltag. Det er vi også meget glade for.
Emil Jensen
Frederikke Holm Cato
Freya Kruse
Lucia Guldager
Maria Skaarup Skovgaard
Mikkeline Laue Tollu Vinther
Milla Van Poucke Larsen
Nanna Mønsted Rasmussen
Sille Henriksen

Sille er 16 år gammel og har været en del af foreningen i 1 år. Hun har gået til gymnastik i 4 år med fokus på rytme. Sille var en del af at designe dragterne til det hold hun gik på. Hun kan godt lide at arbejde med børn, og hun er imødekommende og kan altid få et smil frem i børnene. Hun har fokus på at det altid er en god træning med læring og grin for hver gymnast.

Smilla Helding Mortensen
Thea Skov
Vigga Lüders-Pinholt
Villum Mønsted Rasmussen

kordinator

Maria Zeberg
26743774
Maria er ( næsten ) altid at finde i GymHouse under træning.
Skriv gerne på messenger ved spørgsmål.

Hold i dag